Monday, January 24, 2011

~kerja ohh kerja~

kerja dh mnjadi rutin bkn aku shj..tp semua org..kite hdup kne kerja..blajar sungguh2 untuk bkerja..nk duit kene kerja..pendek dan panjang kate..semuanya kerja...xde istilah kerja yg snang..nak cerita skit psal kerja aku la ek..dulu aku sndiri xtau apa die bidang kerja aku ni...ssh ke snang ke..biler dah kerja..wahhhhhhhhhhhhh...agak mmeningkan ...wlaupun nmpak "hapening"(bler bos xde).heheheh..kerja aku adalah brkait dgn msalah org sekeliling, industri kecil,sderhana mahupn besar..rata-rata kbanyakkan semua taukeh2 yg bnyk duit..."ada untung maaa"..... hari-hari bhadapan & brmain dgn aduan, pnguatkuasaan,dgn mcm2 prangai org lg..sape yg xtahan mmg la tension kot..balik2 pnguatkuasaan kne wat laporan..tringat waktu Jerebu msetu..mmg truk la jerebu..sgaja xbg tidur jerebu tu..ahahahaha...mlm pun kne kerja..bknnye buley padam pun jerebu tu...siang mlm meronda nek helikopter & kete opiz...slamatlah dpt claim OT..ahahahhah...dpt duit lebey...

No comments:

Post a Comment